Aku suker kat dye n aq pnh kater ngan dye " asl koe nk kite kwn jew haa ? " n dye kater " dh kiter kecil lagy .klu couple mst nk jumpe pastu dating pastu pgng sini pnggng sane pastu dpt dose , koe nk dpt dose ? mak aq bgy aq couple tpy risau kalu aq pnggng pompuanklu nk couple , couple mcm biase jew larh mcm ambil brt tpy x yarh panggil syng bile dh besar khawin " . hahaha ! tpy betul gak kater dye uhh ! pastu aq try kater ngan dye " selain sbb uhh sbb aper lagy koe x nk couple ngan aq ? " pastu dye kater " sbb aq rase yg koe nie mcm x setia kot " . Aq ? x setia ? setia kot ... just klu lelaki uhh x setia ngan aq bru larh aq x setia ngan laki uhh ! huhu : ) klu x cayer yg aq nie setia try tnyer fairul . yg aq nie setia or not . huhu : ) tpy klu aq ngan koe mybe aq setia kot ! kot ? erm setia larh aq sajer jew tulis kot huhu : ) aq suker koe sbb koe laki laen yg laen yg prnh aq jumper ! koe laen sngt ! sbb uhh larh aq leh terpikat ngan koe auw ! huhu : ) erm oke ahh tu ejw ari nie aq nk post kan ! erk kjp2 aq nk bgy koe satu ayat ehehe : )
: I like the abnormality you !
I like the way you service with me !
I like to call you !
And
Finally, I want to say that ....
I love you call me "T" !
♥thanks reader kalau suke like larh yew ♥